Náušnice Khaita - nekonečný uzel zlatavé dlouhé

 
 
Khaita náušnice, vytvořené z polodrahokamů v různých barvách a v elegantních kombinacích jsou připravené vyzařovat nekonečnou radost a krásu do našeho života.
 
Dostupnost Zvolte variantu Skladem Skladem
Varianta
995 Kč    
Kategorie Šperky
 
Příběh náušnic
Jednoho dne mi kamarádka přivezla z dovolené překvapení. Koupila od jedné dívky na pláži speciální pár náušnic ve tvaru nekonečného uzlu, ve zlatém provedení, tak jak jej používáme pro symbol tanců Khaita a ozdobený perlou. Pomyslela jsem si, že by to mohla být nejen krásná ozdoba pro tanečnice,
ale také možný způsob získávání příspěvků pro naše projekty.
Poprosila jsem tedy tu dívku, aby vytvořila nějaké náušnice s různými barevnými kameny, se záměrem ukázat je Rinpočhemu. Mistrovi v té době nebylo dobře, šla jsem ho navštívit do
nemocnice: „Kde jsi je našla?“ ptal se se zájmem a zvědavostí – Mistr velmi rád vybíral kameny, které používal pro své kolekce Evolution Creation – a potom řekl, že ano, mohli bychom je použít pro získávání finančních prostředků pro Khaitu.
Od té doby tyto Khaita náušnice, vytvořené z polodrahokamů v různých barvách a v elegantních kombinacích, zdobí praktikující z celého světa a jsou připravené vyzařovat nekonečnou radost a krásu do našeho života.
 
Adriana dal Borgo
 
Adriana učí kontemplativní tanec a metody vědomého pohybu, harmonizace energie a praxe
uvědomnění skrze zvuk a tanec v kurzech pro již zkušené tanečníky i začátečníky. Narodila se
v Benátkách a vystudovala psychologii se specializací na psychoterapii.
V roce 1986 se setkala s naukou dzogčhenu (atijógou) a s Mistrem, Čhögjal Namkhai
Norbuem, od kterého se naučila metody spojené s tancem a integrací meditace v pohybu a
později radostné tance khaita.
Jakožto tanečnice a choreografka přijala úkol od svého Mistra učit tyto tance a učit další
instruktory.
Podílela se na přípravě několika publikací a videí, které se hlouběji zaměřují na různé aspekty
těchto tanců. Řídí kurzy a představení tanců khaita, které jsou představovány v různých
zemích. Kromě výuky a koordinace souvisejících aktivit s těmito disciplínami, spojuje svou
praktickou zkušenost a akademické studium k vytvoření strukturovaných projektů, které o
tancích šíří povědomí a napomáhají k jejich osvojení.
Spolupracuje s Muzeem Orientálního umění a kultury v Arcidossu, kde je kurátorkou
oddělení věnovaného Tanci vadžry a radostným tancům Khaita.